fbpx

Καριέρα

Στην Athens Financial Services P.C. έχουμε δημιουργήσει ένα ευχάριστο, φιλικό και αξιοκρατικό περιβάλλον εργασίας που αναδεικνύει τις ικανότητες και δεξιότητες των ανθρώπων μας.

Στην εταιρεία μας στηρίζουμε την ανάπτυξη των εργαζομένων μας στην αντικειμενική αξιολόγηση, στη συνεχή εκπαίδευση και στη διαρκή υποστήριξη. Αναγνωρίζουμε και Επιβραβεύουμε την προσπάθεια όλων και ενθαρρύνουμε τη συνεργασία και την ανάληψη πρωτοβουλιών, θεωρώντας πως η επιτυχής υλοποίηση του οράματος μας είναι μια κοινή προσπάθεια.

Αναζητούμε άτομα με:

  1. Όρεξη και διάθεση για δουλειά
  2. Δίψα για μάθηση και ανάπτυξη
  3. Διάθεση για συνεργασία και ικανότητα καλής επικοινωνίας
  4. Κριτική και αναλυτική σκέψη

Υποψήφιοι που επιθυμούν να εργαστούν στην AFS μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους στην παρακάτω διεύθυνση hr@afs.com.gr .

Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας.

Η Athens Financial Services αναζητά άτομο για Γραμματειακή Υποστήριξη Front Desk στα γραφεία της.

Αρμοδιότητες

  • Πλήρης διαχείριση του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρίας (ανακατεύθυνση κλήσεων, καταγραφή και διανομή μηνυμάτων, παροχή πληροφοριών κτλ.).
  • Υποδοχή και καθοδήγηση επισκεπτών κατά την άφιξή τους στην εταιρία.
  • Εξυπηρέτηση και καθοδήγηση πελατών
  • Παρακολούθηση Εξωτερικών Εργασιών και προγραμματισμός
  • Διαχείριση ηλεκτρονικών αρχείων και αποτελεσματική αρχειοθέτηση εντύπων.
  • Αποστολή, παραλαβή, ταξινόμηση και διανομή εγγράφων όποτε αυτό απαιτείται.

Απαιτούμενα προσόντα

  • Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία 2 ετών σε αντίστοιχο ρόλο.
  • Επιθυμητός τίτλος ΑΕΙ/ΤΕΙ ή Κολλέγιο.
  • Γνώση Αγγλικών σε επίπεδο Proficiency.
  • Πολύ καλή γνώση Ms Office (Word, Excel, Power Point), Ms Outlook.
  • Ανεπτυγμένες ικανότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου.
  • Πολύ καλές δεξιότητες διαπροσωπικής, τηλεφωνικής και γραπτής επικοινωνίας.
  • Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών.
  • Αξιοπιστία και ακεραιότητα.
  • Ομαδικότητα και συνεργασία.
  • Προσαρμοστικότητα και ευελιξία.

Οφέλη

  • Όλα τα βιογραφικά θα θεωρηθούν εμπιστευτικά.
  • Εργασία 5θήμερη 8ωρη
  • Η Athens Financial Services ενδιαφέρεται για τους ανθρώπους, ενθαρρύνοντας την υψηλή απόδοση και την ποιότητα. Στην Athens Financial Services, θα συμμετέχετε σε μια κουλτούρα μάθησης, όπου η ομαδική εργασία και η συνεργασία ενθαρρύνονται και η αριστεία επιβραβεύεται.
  • Η εταιρία μας προσφέρει ένα ανταγωνιστικό πακέτο αμοιβών που περιλαμβάνει ένα ελκυστικό βασικό μισθό και οφέλη, καθώς και ευκαιρίες για ταχεία ανάπτυξη σταδιοδρομίας σε ένα ασφαλές και προκλητικό εργασιακό περιβάλλον.
  • Θα αναπτυχθείτε ως επαγγελματίας μέσα από τη συνεχή μας καθοδήγηση και την επαγγελματική κουλτούρα που προάγει τη συνεχή μάθηση.
  • Αποστολή Βιογραφικών: hr@afs.com.gr (ΚΩΔ. 22934)

Περιγραφή θέσης:

Ο κατάλληλος υποψήφιος θα είναι υπεύθυνος για την επικοινωνία με επιχειρηματίες, δ/ντές συμβούλους ή γενικούς διευθυντές επιχειρήσεων. Επίσης θα συμμετέχει σε εταιρικές εκδηλώσεις και εκπαιδευτικές ημερίδες εφόσον απαιτηθεί.

Προφίλ υποψηφίου:

  • Υψηλό μορφωτικό επίπεδο
  • Προσεγμένη εμφάνιση
  • Θετική προσωπικότητα
  • Κοινωνικότητα

Απαραίτητα προσόντα:

  • Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες
  • Άριστος χειρισμός του προφορικού λόγου στην ελληνική γλώσσα
  • Εργασιακή εμπειρία σε οργανωμένη επιχείρηση

Επιθυμητά προσόντα:

  • Προϋπηρεσία στις πωλήσεις υπηρεσιών ή στις δημόσιες σχέσεις
  • Κύκλος γνωριμιών υψηλού επιπέδου
  • Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Πτυχίο Α.Ε.Ι. ή ισοδύναμο
  • Διαθέσιμο Ι.Χ.

Η εταιρία προσφέρει:

  • Σύστημα αμοιβής που απαρτίζεται από μηνιαία αμοιβή, υψηλές προμήθειες και bonus
  • Έξοδα κίνησης και παραστάσεων
  • Υλικοτεχνική υποστήριξη
  • Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
  • Άριστες προοπτικές εξέλιξης

Αποστολή Βιογραφικών: hr@afs.com.gr (ΚΩΔ. 23000)

Γραμματεία

Η Athens Financial Services αναζητά άτομο για Γραμματειακή Υποστήριξη στα γραφεία της.

Βασικές αρμοδιότητες

  • Γραμματειακή Υποστήριξη
  • Υποστήριξη της Διοίκησης
  • Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και μηνυμάτων
  • Επικοινωνία με πελάτες και προμηθευτές
  • Παρακολούθηση Εκκρεμοτήτων
  • Διαχείριση έντυπης και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
  • Διαχείριση ταξιδίων
  • Διαχείριση Ημερολογίου – πλάνου συσκέψεων / συναντήσεων στελεχών και κατάλληλη προετοιμασία του χώρου
  • Διαχείριση προμηθειών
  • Σύνταξη και διαχείριση προσφορών
  • Έκδοση και Διαχείριση Τιμολογίων
  • Διαχείριση Ταμείου και Πληρωμών
  • Υπεύθυνος/η για τη σωστή λειτουργία του γραφείου

Απαιτήσεις

  • Επιθυμητό πτυχίο Λογιστικής ή σχετικού Οικονομικού αντικειμένου, ΑΕΙ ή ΤΕΙ
  • Απαραίτητα 1-3 έτη εμπειρίας σε αντίστοιχη θέση
  • Επιθυμητή γνώση λογισμικών ERP / λογιστικών εφαρμογών (προτιμάται Epsilon Net)
  • Καλή γνώση λογισμικών Microsoft Office (Word και Excel)
  • Άριστη γνώση της Ελληνικής
  • Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας

Υποψήφιο Προφίλ

  • Ο/H υποψήφιος/α πρέπει να είναι σε θέση να διαχειρίζεται πολλαπλές εργασίες με αποτελεσματικότητα και να καθορίζει προτεραιότητες
  • Να χαρακτηρίζεται από οργανωτικότητα και συνέπεια στη διαχείριση των εργασιών του
  • Να έχει ευχέρεια στην επικοινωνία και ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
  • Προθυμία για συνεχή εκμάθηση και ανάπτυξη

Ωράριο

Εργασία 5θήμερη.
Ωράριο 8ωρο πρωινό

Οφέλη

Η Athens Financial Services ενδιαφέρεται για τους ανθρώπους, ενθαρρύνοντας την υψηλή απόδοση και την ποιότητα. Στην Athens Financial Services, θα συμμετέχετε σε μια κουλτούρα μάθησης, όπου η ομαδική εργασία και η συνεργασία ενθαρρύνονται και η αριστεία επιβραβεύεται.
Η εταιρία μας προσφέρει ένα ανταγωνιστικό πακέτο αμοιβών που περιλαμβάνει ένα ελκυστικό βασικό μισθό και οφέλη, καθώς και ευκαιρίες για ταχεία ανάπτυξη σταδιοδρομίας σε ένα ασφαλές και προκλητικό εργασιακό περιβάλλον.
Θα αναπτυχθείτε ως επαγγελματίας μέσα από τη συνεχή μας καθοδήγηση και την επαγγελματική κουλτούρα που προάγει τη συνεχή μάθηση.

Αποστολή Βιογραφικών: hr@afs.com.gr (ΚΩΔ. 22933)

Περιγραφή θέσης

Βασικές αρμοδιότητες

  • Να είστε μέλος της ομάδας Financial & Accounting, εστιάζοντας σε ένα ευρύ φάσμα εργασιών λογιστικής και μισθοδοσίας
  • Ορθή λογιστική τήρηση των αρχείων του πελάτη:
  1. Καταχωρήσεις παραστατικών και έλεγχος  εγγραφών (Απλογραφικό και Διπλογραφικό σύστημα)
  2. Συμφωνίες Τραπεζών-Προμηθευτών-Πελατών
  3. Σύνταξη Οικονομικών Καταστάσεων
  4. Σύνταξη και υποβολή δηλώσεων (Εισοδήματος, ΦΠΑ, Ανακεφαλαιωτικών Πινάκων, Intrarstat, Παρακρατούμενων φόρων κλπ)
  • Διαχείριση μισθολογικών και εργασιακών ζητημάτων
  • Διαχείριση Προϋπολογισμού και Αναφορών για τους πελάτες
  • Συναντήσεις και επαφές με πελάτες. Αντιμετώπιση προβλημάτων και άμεσες λύσεις/προτάσεις
  • Φορολόγηση νομικών και φυσικών προσώπων
  • Υποστήριξη σε άλλες λογιστικές λειτουργίες
  • Αναζήτηση ευκαιριών για ανάπτυξη αναλαμβάνοντας ευθύνες και / ή απαιτητικές εργασίες

Επιθυμητά προσόντα και δεξιότητες 

  • Απαιτείται πτυχίο Λογιστικής ή σχετικού Οικονομικού αντικειμένου, ΑΕΙ ή ΤΕΙ
  • 5+ έτη εμπειρίας στη λογιστική
  • Απαραίτητη γνώση των Διπλογραφικών και ΕΛΠ
  • Απαραίτητη γνώση της φορολογικής και εργασιακής νομοθεσίας
  • Επιθυμητή γνώση λογισμικών ERP και μισθοδοσίας EPSILON
  • Δυνατότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών και καθορισμό προτεραιοτήτων
  • Προηγμένη γνώση λογισμικών Microsoft (Word και Excel)
  • Άπταιστα Αγγλικά
  • Επιθυμητή κάρτα ΟΑΕΔ.

Προφίλ Υποψηφίου

  • Ο υποψήφιος πρέπει να είναι σε θέση να εργάζεται σε ένα περιβάλλον με γρήγορο ρυθμό και με έμφαση στην λεπτομέρεια και να έχει την ικανότητα να εξισορροπεί μεταξύ εργασιών και ευθυνών
  • Χρειάζεται “πολυμορφική σκέψη”, να εργάζεται ανεξάρτητα χωρίς την ανάγκη εποπτείας, να είναι team player και πρόθυμος να συμβάλλει πέρα από τον καθορισμένο ρόλο για την κάλυψη των επιχειρησιακών αναγκών, όπως απαιτούν οι περιστάσεις.
  • Δέσμευση στην εξυπηρέτηση πελατών με έντονη αίσθηση ιδιοκτησίας για τα έργα και τα αποτελέσματα
  • Δέσμευση στην παροχή άριστης ποιότητας εργασίας και στην οικοδόμηση σχέσεων πελατών
  • Ο υποψήφιος πρέπει να είναι ενεργητικός, προσανατολισμένος στις λεπτομέρειες, να μπορεί να εργάζεται μέσα σε σύντομες προθεσμίες και να είναι σε θέση να προσαρμόζεται στις μεταβαλλόμενες προτεραιότητες
  • Πρέπει να επιδεικνύει ισχυρή διαχείριση χρόνου, γραπτές και λεκτικές επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Δυνατότητα αποτελεσματικής ιεράρχησης προτεραιοτήτων, τήρησης προθεσμιών και αποτελεσματική συνεργασία με τους συναδέλφους
  • Διακριτικότητα και κατανόηση των θεμάτων εμπιστευτικότητας
  • Προθυμία για συνεχή εκμάθηση και ανάπτυξη

Οφέλη

Η AFS ενδιαφέρεται για τους ανθρώπους, ενθαρρύνοντας την υψηλή απόδοση και την ποιότητα. Στην AFS , θα συμμετέχετε σε μια κουλτούρα μάθησης, όπου η ομαδική εργασία και η συνεργασία ενθαρρύνονται και η αριστεία επιβραβεύεται.

Η εταιρεία μας προσφέρει ένα ανταγωνιστικό πακέτο αμοιβών που περιλαμβάνει ένα ελκυστικό βασικό μισθό και οφέλη, καθώς και ευκαιρίες για ταχεία ανάπτυξη σταδιοδρομίας σε ένα ασφαλές και προκλητικό εργασιακό περιβάλλον.

Θα αναπτυχθείτε ως επαγγελματίας μέσα από τη συνεχή μας καθοδήγηση και την επαγγελματική κουλτούρα που προάγει τη συνεχή μάθηση.

Αποστολή Βιογραφικών: hr@afs.com.gr (ΚΩΔ. 23001)