Πως θα πραγματοποιήσετε την ηλεκτρονική εγγραφή στο ΓΕΜΗ;

Για να πραγματοποιήσετε την ηλεκτρονική εγγραφή της επιχείρησής σας στο ΓΕΜΗ, πραγματοποιείστε τις παρακάτω ενέργειες :
1.    Αρχικά μπαίνετε στο site www.businessportal.gr.
2.    Όταν εισέρχεται μια επιχείρηση για πρώτη φορά στο σύστημα ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Γ.Ε.ΜΗ., θα πρέπει να επιλέξει την «Εγγραφή στο σύστημα». Με αυτή την επιλογή θα ζητηθεί από το σύστημα η εισαγωγή των κωδικών πρόσβασης στο TAXIS που αντιστοιχούν στο ΑΦΜ της επιχείρησης.
3.    Στη συνέχεια θα επιλέξετε το όνομα χρήστη και τον κωδικό που επιθυμείτε. Τους κωδικούς αυτούς θα πρέπει να τους κρατήσετε  διότι μόνο με αυτούς θα εισέρχεστε στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Γ.Ε.ΜΗ.
4.    Με τη λήψη των κωδικών, θα δηλώσετε και μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) στην οποία το Γ.Ε.ΜΗ θα στέλνει μηνύματα για κάθε ειδοποίηση ή  πληροφορία σχετικά με τις αιτήσεις που κάνετε.
5.    Στο σημείο αυτό έχετε ολοκληρώσει την ηλεκτρονική σας εγγραφή στο ΓΕΜΗ, αποκτώντας και τους  κωδικούς πρόσβασης. Για να κάνετε χρήση αυτών ζητώντας (ηλεκτρονικά) τις οποιεσδήποτε αιτήσεις/πιστοποιητικά, πρέπει πριν τα ζητήσετε, να επιλέξετε στο ως άνω site, το banner «Πληρωμές/Ετήσιο Τέλος Τήρησης Μερίδας», ώστε να εκτυπώσετε την ταυτότητα τους τέλους και να την πληρώσετε  μέσω τράπεζας. Το Τέλος αυτό είναι ετήσιο και ισχύει μόνο για το τρέχον έτος που έχει πληρωθεί.

 

Καλέστε μας ή συμπληρώστε τα στοιχεία σας εδώ για περισσότερες πληροφορίες.